خرید تابلو ورق طلا و طلاکوب چهارقل کد 001 


قیمت : 225000 تومان


برند : Miscellaneous


خرید پستی تابلو ورق طلا و طلاکوب چهارقل کد 001 


قیمت تابلو ورق طلا و طلاکوب چهارقل کد 001 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



تابلو ورق طلا و طلاکوب چهارقل کد 001


 


تابلو

 

 

 

تابلوها از وسایل تزیینی هستند که در دکوراسیون داخلی استفاده‌ی زیادی دارند. این تابلوها از لحاظ فیزیکی ماند نوع، رنگ و ابعاد قاب با سایر لوازم داخلی تناسب و از لحاظ طرح و اثر با دکوراسیون ان همخوانی داشته باشد. استفاده از برخی از تابلوها به‌صورت کلی با اغلب زمینه‌ها و انواع دکوراسیون‌ها همخوانی خاصی را ایجاد می‌کند. تابلوهای طلا یکی از این نوع تابلوها هستند که در اکثر محیط‌های داخلی جلوه‌ی خود را به‌خوبی نمایان می‌کنند. این نوع تابلوها معمولا از ورقه‌های طلا با ضخامت بسیار کم ساخته می‌شوند. ورقه‌های بسیار نازک طلا روی اثر از قبل ساخته شده قرار می‌گیرند و درخشندگی اثر را چند برابر می‌کنند. ورقه‌های طلا معمولا روی بیشتر زمینه‌ها قابل اجرا هستند. در اینجا قصد داریم یکی از تابلوهایی که با ورق طلای ایتالیایی ساخته شده معرفی کنیم.

مشخصات فیزیکی

تابلو کد 001 از نوع دیواری است. این تابلو در پشت قاب دارای یک حلقه‌ی فلزی برای نصب شدن به دیوار دارد. با توجه به طول و عرض تابلو که 31 سانتی‌متر است برای بیشتر دیوارها از لحاظ ابعاد مناسب است. چوب جنسی که برای قاب تابلو انتخاب شده و رنگی تیره دارد. این رنگ در کنار درخشندگی طلا ، تابلو را درخشان‌تر جلوه می‌دهد. همچنین شکل قاب مربع در نظر گرفته شده به صورت لوزی به دیوار نصب می‌شود. این نوع نصب تابلو به دلیل نحوه قرار گرفتن اثر داخل تابلو است.

خلاصه مشخصات فیزیکی

تابلو کد 001 دیواری و از قاب چوبی بهره می‌برد. این تابلو که در ابعاد 31 × 31 سانتی‌متر کار شده ضخامتی معادل 5/5 سانتی‌متر دارد. وزن کل تابلو 1/120 کیلوگرم است. چهار قل به عنوان متن اثر در نظر گرفته شده و از ورق طلای ایتالیایی برای پوشش کار استفاده شده است.

مشخصات هنری

«چهار قل» به عنوان اثر این تابلو انتخاب شده است. چهار قل در واقع شامل چهار سوره‌ی کوتاه قرآن کریم هستند. در این سوره‌ها پس از بسم الله الرحمن الرحیم کلمه‌ی »قل» آمده و با آن شروع می‌شوند. «سوره ناس» ، «سوره اخلاص» ، «سوره فلق» و «سوره کافرون» این چهار سوره‌ی قرآن کریم هستند. در وسط تابلو عبارت بسم الله الرحمن الرحیم قرار گرفته و در چهار طرف آن چهار کلمه قل نقش بسته است. به دنبال هر کلمه قل ادامه‌ی آیه نوشته می‌شود. سمت راست تابلو سوره‌ی ناس از آیه‌ی یک تا شش نوشته شده و در سمت مخالف یعنی سمت چپ مزین به سوره‌ی کافرون از آیه‌ی یک تا شش شده است. همچنین در بالای تابلو آیه‌ی یک تا پنج سوره‌ی فلق و در پایین سوره‌ی اخلاص کار شده است. ورق طلای ایتالیایی به‌عنوان پرداخت نهایی تابلو توسط دستان هنرمند «حمید مزین زاده» تزیین می‌شود.


 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 


از پرکاربردترین وسایل در دکوراسیون داخلی تابلوها هستند. یکی از انواع تابلوها، تابلوهای طلا هستند که به‌صورت روکش و ورق‌های طلا رو اثر کار می‌شوند. تابلو کد 001 یکی از این نوع تابلوهاست. تابلو از نوع دیواری است. با 31 سانتی‌متر طول و عرض به شکل یک مربع روی دیوار خودنمایی می‌کند. با دلیل نوع قرارگیری اثر داخل قاب تابلوی به‌صورت قطری روی دیوار نصب می‌شود. همچنین یک گیره‌ی فلزی برای نصب تابلو به دیوار پشت قاب چوبی تعبیه شده است. قاب چوبی تابلو به رنگ تیره کارشده تا در کنار روکش طلایی تابلو زیبایی ویژه‌ای ایجاد کند. طرح «چهارقل» به عنوان متن اثر انتخاب شده که از چهار سوره‌ی قرآن کریم گرفته می‌شود. هنرمند این اثر «حمید مزین زاده» بوده که از ورق طلایی ایتالیایی برای روکش کار استفاده کرده است. با توجه به ویژگی‌های عنوان شده تابلوی 001 می‌تواند یک گزینه‌ی ایده‌ئال برای خانه‌ی شما باشد.


 



تصاویر بیشتر


 



تابلو ورق طلا و طلاکوب چهارقل کد 001
تابلو ورق طلا و طلاکوب چهارقل کد 001
تابلو ورق طلا و طلاکوب چهارقل کد 001


 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.






 


 


خرید تابلو ورق طلا و طلاکوب چهارقل کد 001 ارزان , تابلو ورق طلا و طلاکوب چهارقل کد 001 با قیمت ارزان , خرید Miscellaneous ارزان , Miscellaneous با قیمت ارزان , خرید پستی تابلو ورق طلا و طلاکوب چهارقل کد 001 ,خرید اینترنتی تابلو ورق طلا و طلاکوب چهارقل کد 001, خرید تابلو ورق طلا و طلاکوب چهارقل کد 001 با قیمت 225000 ,خرید تابلو ورق طلا و طلاکوب چهارقل کد 001 فقط 225000 ,خرید Miscellaneous تابلو ورق طلا و طلاکوب چهارقل کد 001 ,خرید Miscellaneous با قیمت 225000,kharid تابلو ورق طلا و طلاکوب چهارقل کد 001, gheymat تابلو ورق طلا و طلاکوب چهارقل کد 001  

خرید تابلو ورق طلا و طلاکوب چهارقل کد 001 ارزان,تابلو ورق طلا و طلاکوب چهارقل کد 001 با قیمت ارزان,خرید Miscellaneous ارزان,خرید پستی تابلو ورق طلا و طلاکوب چهارقل کد 001,خرید تابلو ورق طلا و طلاکوب چهارقل کد 001 با قیمت 225000,خرید تابلو ورق طلا و طلاکوب چهارقل کد 001 فقط 225000,خرید Miscellaneous تابلو ورق طلا و طلاکوب چهارقل کد 001,خرید Miscellaneous با قیمت 225000,kharid online تابلو ورق طلا و طلاکوب چهارقل کد 001,kharid تابلو ورق طلا و طلاکوب چهارقل کد 001 arzan, همه چی برای تو تابلو ورق طلا و طلاکوب چهارقل کد 001 خرید تابلو ورق طلا و طلاکوب چهارقل کد 001 قیمت : 225000 تومانبرند : Miscellaneousخرید پستی تابلو ورق طلا و طلاکوب چهارقل کد 001 قیمت تابلو ورق طلا و طلاکوب چهارقل کد 001  برای خرید و مشاهده جزئیات محص خرید تابلو ورق طلا و طلاکوب چهارقل کد 001 ارزان,تابلو ورق طلا و طلاکوب چهارقل کد 001 با قیمت ارزان,خرید Miscellaneous ارزان,خرید پستی تابلو ورق طلا و طلاکوب چهارقل کد 001,خرید تابلو ورق طلا و طلاکوب چهارقل کد 001 با قیمت 225000,خرید تابلو ورق طلا و طلاکوب چهارقل کد 001 فقط 225000,خرید Miscellaneous تابلو ورق طلا و طلاکوب چهارقل کد 001,خرید Miscellaneous با قیمت 225000,kharid online تابلو ورق طلا و طلاکوب چهارقل کد 001,kharid تابلو ورق طلا و طلاکوب چهارقل کد 001 arzan,